Thursday, January 8, 2009

Samad lead the basketball run..(form one's stories)

huhuhu..
kembali ak menulis kat blog ini..
dengan tajuk 'Samad Lead The Basketball Run..
aku teingat peristiwe ni coz aku ngah demam time aku tulis blog ni..
Secare kebetulan nye pulak samad lead ni time tengah kuarantin coz ramai giler yang demam time tu..
tak silap aku..name demam die influenza..
tapi aku tak pulak demam time tu..
so,sape2 yang demam dikuarantinkan kat blog white...
Blog white mase tu,tempat form 1 duduk..
So..bagi sesiape yang xdemam time tu..
kene la pindah kat bangulow..
time tu bangulow bukan dorm..

ha...
pastu..
aku pon tak sure kenape prefect suruh lari round basketball court tu...
dorm bersepah kot...
so, petang tu..kitorang kene la lari kat basketball court tu..
alah basketball yang tempat assembly tu..
pastu..
samad yang lead..
memang tak dinafikan samad,kalau tengah jalan,die memang sprint habis
coz die cakap,die nak kejar mase
so die jalan la laju2 cos xnak kene tinggal dengan mase.
ha..
tapi.skill berjalan laju die time form 1tak power lagi..
so agak slow la jugak..
so,kitorang pon habiskan la 20round tu dengan hanye berjalan kaki..
time tu kesian giler kat unker..
cos die nak terberak time tu..
unker dah jerit da kat samad suruh lari laju2
tapi die tak lari gak..
sume lari dengan tergelak gelak danpenuh dengan keceriaan
hahaha

1 comment:

  1. hey hey dude!
    finally i've found your blog
    don't forget to view mine ya
    and better if you add me my blog
    that will be a pleasure! =)

    ouh! about this post, ya, thanks
    to samad for not running
    i hate running things
    and at that moment, i was after him =p

    ReplyDelete