Saturday, January 10, 2009

Ragam Budak Kelas Form 1 S

ni bukan aku tak puas ati dengan budak kelas 1S ke
or nak kutuk2 budak kelas 1S
so kepade sume bekas2 budak kelas 1S 2003..
jangan pikir bukan2 pulak yer..
huhu

ok
time aku form 1..
aku memang tak paham ngan kelas 1s ni..
time prep tak kesah la pagi ke..petang ke..malam ke..
takde sesiape pon boleh masuk kelas dorang selain budak2 kelas 1s
ntah pape ntah
aku rase dorang budget budak kelas lain ni melanjon harte2 dorang yang dorang letak kat kelas kot..
alah time form 1..
letak merate2
tak pandai jage barang tu sebab ilang
huh...
pastu aku ni time form 1 jual chupachup,wall fang untuk tabung puisidera
so aku jual la dari kelas ke kelas
pastu time masuk kelas 1s jerk sume usyar aku macam tak puas ati jer
macam nak alau aku jerk
tapi budak2 kelas dorang jugak yang nak beli
so aku jual je la
aku dapat untung
budak2 kelas dorang dapat makan
yedak?
wawawa

pastu ade la satu ari ni..
time tue sume kelas kene duty
even time tue prep malam
pastu tengah aku ngan member2 kelas 1T bersame2 menduty and mengemop kelas sume
tibe2 dengar orang jerit2 kat kelas 1s
pastu dengar orang baling2 kerusi la
pastu kitorang nak pg usyar kang
nanti kene alau
so lantak korang la budak2 kelas 1s..
rumahtangge korang
korang pandai2 la jege
hahaha
pastu tibe2 isyam dengan pakai singlet pagoda tue
turun tangge(kelas 1s je yang kat atas,kelas lain sume kat bawah)dengan mengebum bola basket die
bum!bum!bum!
time tu die nangis and muke die garang giler
cuak kot..
adoi..
aku pon tak paham pe la jadik kat 1s time tu
huhu
ade sape2 ex 1s 03 nak tlg explainkan?
hahahaha

4 comments:

  1. woit!!
    time tu bukan kitorang (dak2 1S)
    tak nak bg masuk
    tapi cg zainin yang tak bagi masuk la
    sebab nanti dia cakap budak2 kelas 1S
    jadi bising
    hizamy pulak ditugaskan amek nama
    budak2 kelas lain yang masuk 1S
    bukan salah kitorang ye
    harap paham
    huhu =)

    ReplyDelete
  2. haha..
    bdk 1s mmg kerek pon,tapi bdk kelas s gak kalau nak diikutkan sme old boys yg skrg dah menceburi macam2 bidang ...hidup ckgu zainin!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. aku rase bukan setakat kelas s je la yang berjaye
    ape..
    ko hengat budak kelas lain tak gempak ker?
    (aku bukan per..aku tak pernah masuk kelas s)
    sedih kot...
    hahaha

    ReplyDelete