Saturday, January 3, 2009

roughly about star..









ape yang aku suke pasal star....

aku suke star sebab...

tempat die strategik giler...alah tepi simpang orang senang nak carik...an...makcik makcik aku nak jumpe aku dulu2 pun senang cos besar2 terbatak kat tepi simpang tuh huhuhuhu...nak pg jj, parade, gerbang, sume dekat...

hurmmm...

cikgu2 die caring gak r...strugle....untuk anak2 murid die....kadang2 cian gak kat cikgu2 star ni....mcm x terurus je idup....anak ntah kemane....suami pun ntah ke mane...bini pun ntah kemane...tapi bab2 bergaye ni, aku mmg puji r cikgu2 star...takde r sememey sangat...boley r....

hurm...leonairats...of course r aku suke...im proud to be a leonairats wat...happening giler r batch ni.....kelakar....suke bwat bende2 pelik....hahaha

junior....bukan sume aku suke...setengah2 tu menyemak je dok star...dah r x menyumbang pape....buat masalah pulak tu....tapi ad gak r yang okey...boleh r nak dibuat kawan....an.....

akak kantin.....tekchor tak tekchor...sume same jer..bukan nak senyum..ni r perangai orang kite melayu ni ha....macam mane r nak maju berniage...takde service yg bagus langsung.huh!tapi teh ais die mmg r sedap.sedap r sangat... ntah susu mane r die perah.hahahahaha.keowtiaw time mlm2 waktu aku form 3 pon best gak....brader tu buat mmg wallah r....ha....pastu makan sambil usyar af3...huhu

akak cc yang paling best...kak lin hi info! yes!mak, abah, adik, n akak aku sume kenla die.hahahaha..tapi aunty hi info mmg mcm cial.dah r korek idong depan org.pastu da korek2 die pegang2 r sume bende yang ad kat c2.heeee....duit pun dy salat skali....eeeeeeeeeeee...........

blok grin tu even buruk nak mampus, sampai penat aku backup blog tu cos parent asyik ngokngekngokngek sal blog tu huduh giler...tapi blog tu r aku tinggal slame 4 tahun lebih...ha....yg paling best kat c2, kalo pg2 sabtu tu, sejukjer...bangun2 jer, cahaye matahari bersinar di celah2 jaring tingkap....ad suare org men rugby ngan bola kat padang....pastu bunyi burung2...pastu bunyi org basuh kain...srek srek....wah...besh giler r perasaan time tu....hahaha...ha....white house...tempat bermaustautin aku time f1.....dorm 2.....hahahahaha...tolet bawah yang sampai aku terkincit tu..hahahaha...blue house....pun best gak r....dekat ngan sume bnde

halimah bachik...ayam die mmg sedap...ayam panggang die mmg sedap...murah pulak tu..tapi kotor..ala pedulik pe?x sakit perot pon....kat selere kg tu, mahal.rase lbh kurang je, tp up skit r kot tmpat dy...

yang aku tak suke sal star....mat lanjon.....mmg pukimak haram jadah setan babi bontot besar r mat lanjon...lancau giler!!!!!!!da miskin tu buat r care miskin.ni tak, ngade2 nak amik harte orang.haram betol!!

tapi all in all, takde tempat yang boleh gantikan star...

star satu2nye..

star dekat di hati...

aku sayang sangat star...

sayang....sayang...

cewah!hhahaha

1 comment:

  1. assalamualaikum.. this is opel witing from k. perlis. how r u hadi??

    ReplyDelete