Saturday, February 14, 2009

Zack versus Oney- F2

Hahahahahaha
inilah peristiwe pergaduhan yang aku takkan lupe sampai bile2 pon
memang best!!
tragik!!!
penuh perasaan!!!!
penuh tangisan!!!
penuh cacian!!!
penuh makian!!!!!

hahahaha

zack, atau name sebenar muhammad akmal bin zakaria,
zack, yang aku kenal seorang yang sangat sensitif
tapi sekarang ni dah kurang kot...
kotnye la..tapi time f2, die memang sensitif giler..
nak dijadikan citer...
scay ngan amoi memang suke giler r kaco zack ni..
kutuk2 sumer...
si zack ni memang mat terase...

ade satu prep malam 2....
amoi ngan scay cakap pe ntah kat zack ni
pastu oney ade r tangguk sikit2
tapi memang sikit r oney tangguk
memang nampak giler yang scay ngan amoi yang kaw2 pressure zack
tapi si zack ni tibe2 tak puas ati ngan oney
hahahaha
aku pon tak paham pehal r si zack ni...
so, oney pon bengang r
dah tu dorang gaduh r..
tapi zack memang teruk r kene ngan oney..
dah r oney memang debik die kuat giler
dah tu zack ni kene dere psychology lagi...
adoi tersekse giler kot mental and physical zack time tue
kesian...
tapi aku ngan penonton2 yang ade kat situ memang tergelak macam nak mati
even zack tengah nangis2 macam nak mati
tapi oney boleh buat lawak pulak time tu
dah macam usyar smackdown pon ade
memang kelakar nak mampus r
hahaha
aku actually kesian kat zack time tue
aku rase orang lain yang usyar pon same gak
tapi dah memang tak boleh nak tolong per
memang kalau nak ikutkan zack yang start dulu
pastu siap debate2 lagi kat situ
wah...memang susah giler r
pertarungan yang melibatkat fizikal dan mental...

hahahha

yang aku tau..
tak silap aku pekcha and sape ntah yg setlekan
kalau tak silap aku la
hahaha

zack ngan oney gaduh da r lame nak mampus
hahaha

p/s : ni bukan nak menjatuhkan maruah zack k...huhu

3 comments:

  1. kesian gler oney jd mangsa keadaan''hahaha
    karut giler

    ReplyDelete
  2. wah kesian giler zack
    takpe2 sekurang-kurangnya dia ada pengalaman kat STAR hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha
    due2 aku kesian
    oney aku kesian
    zack pon aku kesian
    huhu

    ReplyDelete