Friday, June 12, 2009

Saat2 Aku Melangkah Keluar Dari Bumi STAR Pade Hari Trakhir Aku Dekat Star

Malam sebelum nyer...
ade grand dinner...
mase grand dinner tu..
aku macam tak rase la sedih sangat pon...
biaser2 jerk la..

tapi besoknyer..
bile sorang2 tinggalkan star..
aku dah rase macam lain dah..
memang sedih sangat..

aku tunggu parent aku sampai...
barang2 sumer dah packing dah...

sampai2 jerk parent aku..
barang2 sumer masuk dalam keter..
before aku balik...
aku mintak maap kat sumer orang yang still ade lagi time tu

pastu aku naik kerete..
aku diam jerk..
ade la cakap sikit2 ngan parent aku...

pastu bile dah keluar jer kerete aku dari pos pondok pak guard tu...
aku tengok balik star..
aku tengok puas2!!!!

lepas tu..
tibe2 aku rase macam dunie aku dah kosong...

macam lemah giler la lutut sumer
time tu
huhu

aku memang sedih giler la
handphone aku tak habis2 masuk msg..
leonairats2 bagi...

aku menangis kot time tu...
memang banyak giler air mate aku keluar...
haha
rasenyer,straight jer lepas trafic light depan izzuddin tu...
sampai la gate depan umah aku..
aku menangis dan menagis dan menangis..
pergh..memang tak tahan kot time tu...

tapi takde la sampai meraung2..
hahaha
just air mate jer mencurah2..
hhahaha

time tu..
dalam kepale sumer ade kenangan2 kat star jerk..
pastu pikir macam mane la pas dah tinggalkan star nih...
huhu

ha...
macam tu la..
sedih2...
huhuhu

5 comments:

  1. mula-mula aku suka gila keluar dari star sebab ada perkara2 yang aku benci masa aku study kat sana. tapi bila dah lama2 rindu jugak. yang tak boleh tahan bila nak berpisah ngan bestfriend aku - samad, sayut, hisyam ngan kucai... isk2

    tengok2 diorang semua kat overseas, tinggal aku je kat sini. huaaa~

    ReplyDelete
  2. wei, korunk x rindu ke kt star?? ble nk bwat reunion??

    ReplyDelete
  3. srius dowh..
    aku pn rs sebak time nk tglkan star tu..
    kdg2 bile aku tringat kat star n memori2 kite smue bersame.. aku rs mcm nk ngis ( n kdg2 tu ngis gak r..)
    such a memorable period of time!!
    miss the memories a lot!!

    ReplyDelete
  4. betul tu weih
    kalau ko suka belajar dkt sekolah tu dan ramai kawan..cikgu3 best memang sedih dowh
    macam tu la masa last aku dkt sekolah teknik
    sedih giler punya

    ReplyDelete
  5. Сексуальные Проверенные проститутки Киева готовы предоставить тебе все ... В большом городе так трудно найти проституток – Киев не исключение Очаровательная куколка, имеющая отличную фигуру и стройные ножки, с удовольствием подарит состоятельному джентльмену всю свою любовь и нежность.

    ReplyDelete